הירשמו לעדכונים

יום שלישי, 19 ביולי 2011

10 דברים שאני שונאת אצלך

אייפוד.
אני יודעת שאני בטח מרימה כמה גבות, ואני מצטערת מראש בפני הסוגדים לכת התפוח, אבל במקרה נפל לידיי אייפוד 4 , ומכיוון שהנגן הקודם שלי נשם את נשימתו האחרונה, העברתי את מטלטלי לתפוח.
אני יכולה להבין למה בחורות מתמכרות אליו - הוא יפה והוא רע אלינו, אבל גברים, מה התירוץ שלכם?


1. אני שונאת שאתה עושה לי סדר בשירים.
במשך שנים סידרתי תיקיות של שירים, שלפעמים לא ניתן להגדיר אותן בשום צורה אחרת מאשר בשם האדם שירשתי ממנו, וכך נולדה תיקיית מתן, לידור ועוד רבות וטובות אחרות. מכיוון שלא ניחנתי באבחנה מוזיקלית חדה, גם אין לי מושג איך להפריד שירים עפ"י סגנונות ולכן שמות לספרייה כמו: "שירים באנגלית" נראים לי נורמליים לחלוטין. אז מה פתאום אתה בא, ומחליט שאני עכשיו אשמע רק לפי אמן/אלבום/סגנון?? ומה אם אין לי סגנון?

2. אני שונאת שאתה שומר על זכויות יוצרים. אני יודעת שאני פושעת ועוברת על החוק, אבל נו בחייאת, קניתי כל כך הרבה דיסקים בחיי, לא מגיע לי להעתיק קצת שירים מחברים? איפה אווירת השיתוף?

3. אני שונאת שאתה מגיע בלי מטען לחשמל. זה קטנוני, מסחרי, וממש לא מקובל, למכור מכשיר רק עם כבל למחשב. אף חברה אחרת לא עושה את זה וזה מכריח אותי לקנות עוד כבל, כי תמיד צריך אחד בעבודה ואחד בבית, או שהמחשב סגור ולא בא לי להדליק אותו רק בשביל זה. מה גם שזה מתכון לטעויות פטאליות, דלגו לסעיף 4.

4. אני שונאת סנכרון אוטומטי! אין לתאר את גודל הזוועה שחשתי, כשחיברתי את המכשיר למחשב אחר וכמעט נמחקו לי כל השירים שיש לי בעולם הזה. וזו הדרך הקצרה לאבדון כמובן, כי אני אפסיק לעשות ספונג'ה, לשטוף כלים, לבשל, לעבוד ומי יודע מה עוד, אם לא תהיה לי מוזיקה.

5. אני שונאת את זה שלכולם יש אייפוד או אייפון. מאז ומתמיד אהבתי לשמור על ייחודיות, ורק המחשבה על להסתובב עם אותה חולצה שראיתי על מישהי אחרת עושה לי פריחה. אז לראות את המכשיר הזה, שאמור לספק איזה מינימום של סמל סטטוס, על כל ילד מחוצ'קן בן 15, ממש לא עושה לי את זה.

6. אני שונאת את זה שצריך itunes! תגידו מה שתגידו, זו תוכנה קלה, זה נוח ברגע שמתרגלים, ידה ידה. זה כפייה, זה מציק ואם זה היה נוח לא היה צריך להתרגל לזה!! מה שמוביל אותי לסעיף הבא.

7. אני שונאת את זה שאתה לא כונן נייד. כבר לפני כעשור, החזקתי ברשותי את המכשיר המשוכלל ביותר לאותה תקופה, נגן mp3 שהוא גם usb. אין לתאר את האושר והגיל שהציפו אותי כשקיבלתי את המתנה. בלי בעיה יכולתי להעביר שירים מהמחשב לנגן, מהנגן למחשב, וגם לשמור קבצים חשובים בין לבין. האייפוד לעומת זאת, שהוא מכשיר נורא "משוכלל" לא מאפשר לעשות את זה. כי אני אמורה להסתובב עם 32 ג'יגה שלא יודעים לעשות כלום חוץ מלדבר עם אייטיונס? מה גם שזה מונע ממני להתנהג בצורה בלתי אחראית ופושעת ולשמור על הזיכרון הענק הזה סרטים(רחמנא ליצלן) שאני מעתיקה מחברים פושעים אחרים שמורידים מהאינטרנט. מגיע לי.

8. אני שונאת את זה שאתה לא מזהה שמות של קבצים. הוי סטיב, למה אתה עושה לי את זה?
בשעות הבודדות בהם יש לי זמן פנוי נאלצתי לשבת ולתייג כמה ג'יגות של שירים, כי המכשיר "המשוכלל" לא יודע לקרוא שמות קבצים, רק תיוג. ושוב, אחרי שעמלתי לקרוא לשירים בשמות שברורים ונהירים רק לי, נאלצתי לשחות עם הזרם, להיות כאחד העם ולהיכנס לתבנית התיוגים. וכך קרה שבזבזתי את מיטב שנות נעורי על תיוג שירים, שגם אחרי הפעולה המפרכת הזאת איכשהו יצרו בלגן אטומי במכשיר, והיום אני יכולה לשמוע רק ב- shuffle כי אין לי שום דרך אחרת לאתר את השירים שאני רוצה לשמוע. ולהזכירכם, מפגרת טכנולוגית אני לא, אז למי מיועד המכשיר השטני הזה?

9. אני שונאת את זה שכל אביזר תומך כ"כ יקר. שלא תבינו אותי לא נכון, אני בעד לעשות כסף, אבל קצת רחמים, בקרוב תראו בצמתים אנשים מקבצים כסף לתחנת עגינה, כי פשוט אי אפשר בלי.

10. אני שונאת את זה שצריך להכניס סיסמא לitunes גם אם סתם מורידים אפליקציה חינמית. זה מציק וטרחני, ובאנדרואיד זה לא ככה, אז עובדה שאפשר גם אחרת.

אז כל מי שמסכים איתי, שיעשה לי לייק! (וגם מי שלא מסכים, מה 'כפת לכם?)

5 תגובות:

  1. גדול!!!!! מסכים עם כל מילה... את טובה את!!!

    השבמחק
  2. לא מסכים עם כלום. וכן אני שייך לכת התפוח :-) אבל יופי של כתיבה. חייכתי לאורך כל המאמר. כל הכבוד

    השבמחק
  3. ברור שמסכימה עם הכול... פויה תפוח :)

    השבמחק
  4. מסכימה לגמרי!!! :)

    השבמחק
  5. כקורבן אייפוד בעצמי אני מסכים עם כל מילה. שכחת לציין שהבטריה של המכשיר האומלל הזה גוססת תוך מקסימום שנתיים (בכוונה!!! כדי שתקנה מכשיר חדש). היום המכשיר שלי עובד רק לשעה אחת בלי טעינה - ממש מכשיר "נייד". סחתיין על הכתיבה - ממש מבדר.

    השבמחק